— print control

SAY Makeup

51505922_1400822233393491_7431703262274781184_o 51342646_1400821116726936_4872187630449590272_o say_identyfikacja_branding_09 Screen Shot 2020-10-06 at 20.31.43project SAY Makeup
design Hopa Studio
format various
typeface EuclidFlex Medium & Bold
paper uncoated, colored
print run 12000
client Abriga Polska
year 2018

Visual identity design for SAY cosmetic brand which debuted on the Polish market in 2018 with a series of professional make-up brushes. The designers and the client collaborated in creating all elements of the identity, beginning with a creative workshop and brand image session, during which the name, structure of the brand, its footprint and packaging were created. 

Projekt identyfikacji marki kosmetycznej SAY, która zadebiutowała na polskim rynku w 2018 roku serią profesjonalnych pędzli do makijażu. Projektanci wraz z klientem stworzyli wszystkie elementy identyfikacji wizualnej, rozpoczynając od warsztatów kreatywnych, w ramach których powstała nazwa, struktura marki oraz jej wydźwięk, opakowania i sesja wizerunkowa.

 

 

0 comments
Submit comment